ماشین اصلاح چندکاره میکروتاچ SOLO

 

ماشین اصلاح چند کاره میکروتاچ SOLO دستگاهی با بدنه زیبا ، طراحی آرگونومیک بدنه و کاربرد آسان برای پیرایش حرفه ای است. تیغه های ماشین اصلاح SOLO از جنس فولاد ضد زنگ آلمانی و خود تیز شونده میباشد همچنین مجهز به3 سری جداگانه برای اصلاح است که شامل سری شیور دوطرفه برای اصلاح صورت، سری خط زن ، سری صاف کردن می باشد . سری دو طرفه اصلاح موهای بدن امکان اصلاح کامل تمامی نقاط بدن را فراهم میکند.همچنین دستگاه دارای لامپ ال ای دی برای اصلاح دقیق تر در شب می باشد.

 

 

ریش تراش سه کاره ی solo دارای 3 شانه ی مرتب سازی با دقت های 1 mm ،  3 mm ، 5 mm می باشد که بدون نیاز به هیچگونه آب یا کرم اصلاح هر زمان حتی در مسافرت به راحتی ضخیم ترین موها را نیز بدون کوچکترین خراشی اصلاح مینماید.ریش تراش و اصلاح صورت و بدن solo به صورت شارژی با باتری لیتیومی عمل میکند و دستگاه پس از 45 دقیقه به طور کامل شارژ شده و قابلیت اصلاح تا 1 ساعت را دارد .دستگاه با داشتن سری چرخان اصلاح راحت تر موها را بدون ایجاد گزندی فراهم میکند.

 

 

ویژکی های کلی محصول:

ماشین اصلاح چندکاره ی SOLO

دارای 3 سری جداگانه

قابلیت اصلاح صورت و بدن،سری خط زن،سری صاف کننده

باتری لیتیومی

قابل حمل و جابجایی

تیغه های دو سر 

جنس تیغه ها فولاد ضد زنگ آلمانی

سری چرخان برای اصلاح راحت تر

دارای برس تمیز کننده ی تیغه ها

دارای لامپ ال ای دی برای اصلاح دقیق تر

دارای سیم کابل یو اس بی برای شارژ

 

قیمت این محصول 150000 تومان

  خرید کالا


ادامه مطلب ...

جا مسواکی عروسکی طرح خرس

جا مسواکی عروسکی طرح خرس

قیمت : 15,000  تومان

  خرید پستی

جا مسواکی عروسکی طرح خرس

 

جا مسواکی عروسکی طرح خرس ، محصولی با طراحی زیبا و در عین حال ساده است.این محصول در واقع شامل یک جا مسواکی پلاستیکی طرح خرس بامزه است که قابلیت نصب آسان بر روی دیوار در سرویس بهداشتی ، حمام و ... را دارد.ظاهر این نوع از جا مسواکی را می توان بارزترین ویژگی آن عنوان نمود که کودکان را به مسواک زدن ترغیب می کند. ​

 

 

پس از استفاده از مسواک می توانید آن را بر روی جا مسواکی قرار دهید تا از آلودگی محیطی که ناشی از تماس با سطوح مختلف است جلوگیری کنید .جا مسواکی خرسی ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبایی است و طراحی آن به گونه ای می باشد که به راحتی قابل استفاده برای سرویس های مختلف باشد.در قسمت جلویی خرس محفظه ای قرار گرفته که از آن می توانید برای قرار دادن مسواک و خمیردندان استفاده کنید . این محفظه قابلیت جداشدن را نیز دارد که در هنگام نیاز به سادگی می توان آن را از استند اصلی جدا و مجدداً متصل نمود . در زیر این محفظه ها نیز خروجی کوچکی برای تخلیه آب داخل آنها تعبیه شده است.        ​ ​

 

 

پشت بدن خرس چند قطعه وکیوم کننده قرار دارد که جامسواکی را به سطوحی مثل سرامیک، کاشی و شیشه محکم نگه می دارد.جنس بدنه این محصول از پلاستیک درجه یک ساخته شده و مناسب قرار دادن لوازمی با اندازه کوچک مانند مسواک، قاشق و چنگال، مداد، خودکار، لوازم آرایشی و ... می باشد. ارسال رنگ این محصول به صورت تصادفی می باشد زیرا ممکن است تمامی رنگ ها موجود نباشد.           ​ ​

 

 

ویژگی های جا مسواکی طرح خرسی :   

طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبا

فانتزی و دارای رنگهای شاد

ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا (ارسال رنگ به صورت رندوم)

قابل نصب بر روی دیوار

افزایش میزان بهداشت مسواک ها

قابل استفاده در حمام ، سرویس بهداشتی و ...

قابل استفاده برای نگهداری سایر اقلام ​​  ​  

 

قیمت این محصول 15000 تومان

قیمت : 15,000  تومان

  خرید کالا


ادامه مطلب ...

هولدر مغناطیسی موبایل در ماشین

 

نگهدارنده مغناطیسی موبایل ماشین ، محصولی جدید و بسیار کاربردی جهت استفاده در خودرو ، منزل ، محل کار و ... است . این استند دارای خاصیت مغناطیسی با قدرت جذب بالا و بدون لغزش می باشد . هولدر مغناطیسی را می توانید درون خودرو ، روی میز کار و یا هرجایی که نیاز دارید به سادگی  متصل کنید و استفاده نمایید . این محصول به 4 رنگ شیک و قابلیت استفاده برای افراد مختلف و به خصوص راننده های تاکسی ، اسنپ و تپسی می باشد.

 

 

به کارگیری تلفن همراه در حین رانندگی کار خطرناکی است چراکه باعث درگیری حداقل یک دست می شود و در نهایت کنترل شما بر رانندگی را کاهش می دهد . با توجه به این مشکل و همچنین عدم امکان قرار دادن موبایل در حالت عادی بر روی بخش های مختلف خودرو نظیر داشبورد جهت استفاده ، نیاز به یک نگهدارنده مخصوص برای موبایل احساس می شد.این بار یکی از انوع این محصولات را با عنوان نگهدارنده مغناطیسی موبایل ماشین به شما معرفی و عرضه می کنیم.

 

 

ابتدایی ترین ویژگی هولدر مگنتی موبایل ، ابعاد کوچک و امکان نصب در هر قسمتی از داشبورد است.شما می توانید متناسب با راحتی خود ، نگهدارنده را در هر جایی که می خواهید نصب کنید.این محصول از جنس فلز و آهنربا و به رنگ های طلایی،نقره ای ، آبی و بنفش موجود می باشد و به ساده ترین شکل ممکن و تنها با استفاده از خاصیت مغناطیسی ، می توانید موبایل خود را بر روی آن قرار دهید.

 

 

در قسمت زیرین هولدر برچسبی قرار دارد که از آن می توانید جهت اتصال بر روی سطوح مختلف استفاده کنید . افراد مختلف و به خصوص رانندگان تاکسی ، اسنپ و تپسی میتوانند  از این محصول داخل خودروی برای استفاده آسان تر از تلفن همراه با ثبات بیشتر و بدون لغزش کمک بگیرند . علاوه بر این شما می توانید در منزل ، محل کار و یا هر موقعیت دیگری ، هولدر مگنتی موبایل را به کار بگیرید.

 

 

نحوه استفاده از نگهدارنده مغناطیسی موبایل ماشین :

 ابتدا سطحی را که می خواهید هولدر را بر روی آن نصب کنید با استفاده از دستمال کاملاً تمیز و خشک کنید . سپس روکش برچسب زیرین پایه را جدا کنید و هولدر را بر روی سطح قرار دهید . به همین سادگی هولدر شما در جای خود ثابت می شود و می توانید از آن استفاده نمایید.  همراه نگهدارنده موبایل ماشین ، دیسک فلزی ای وجود دارد که باید در پشت تلفن همراه قرار داده شود تا نگهدارنده مغناطیسی بتواند آن را به طرف خود جذب و در حالت ثابت نگه دارد . اگر تلفن همراه شما دارای محافظی با ضخامت بسیار نازک باشد می توانید دیسک را زیر محافظ قرار دهید. برای بعضی از تلفن های همراه که درب پشت آن ها ضخامک کمی دارد نیز می توان دیسک را در زیر درب قرار داد ، بدون اینکه مشخص باشد . البته لازم به ذکر این مورد برای برخی از تلفن های همراه امکان پذیر است.

 

 

ویژگی های کلی کالا:

طراحی نوین و کاربردی

نوع : مغناطیسی

طرح : مربع

قابلیت اتصال بر روی نقاط مختلف داشبورد

امکان چرخش 360 درجه

بدون لغزش

استفاده آسان

قابل استفاده برای انواع تلفن همراه

همراه با دو دیسک فلزی برای دو گوشی مختلف

مناسب برای تمامی رانندگان از جمله رانندگان تاکسی ، اسنپ و تپسی

 

قیمت این محصول 30000تومان

  خرید کالا


ادامه مطلب ...

چاپ دکوراتیو فوندانت

چاپ دکوراتیو فوندانت

 

 

چاپ فوندانت وسیله ای برای طرح دادن به کاور کیک است و برای سهولت و سرعت در کار دکور کیک مورد استفاده قرار می گیرد.پانچ فوندانت برای ایجاد طرح های مختلف بر روی خمیر فوندانت مورد استفاده قرار می گیرد.این طرح چاپ ها از مرغوب ترین نوع پلاستیک ABS سالم و بی خطر برای سلامتی در 6 طرح گل مختلف تولید شده است.

 

 

خمیر فوندانت به جهت شکل پذیری و امکان طراحی کیک ویژه مناسبت های گوناگون طرفداران زیادی در سطح جهان دارد .خمیر خوراکی فوندانت در رنگ های متنوع و برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود است. در این پکیج تنوع خوبی از ابزارهای حرفه ای کار با فوندانت خدمت شما عزیزان ارائه میدهیم.

 

 

با استفاده از این چاپ فوندانت می توانید روی فوندانت خود طرح انداخته و با قلمو رنگ کنید سپس برای تزئین بر روی کیک یا کاپ کیک خود از آن استفاده کنید.این محصول قابل استفاده در قنادی ها،کارگاه های آموزش قنادی و شیرینی پزی و همچنین در منازل می باشد.کارایی راحت استفاده از این محصول باعث می شود طرح دادن به شیرینی و کاپ کیک حتی برای کودکان  نیز لذت بخش باشد.

 

 

مراحل پوشاندن سطح کیک با خمیر فوندانت:

ابتدا خمیر را تهیه کنید.کیکی را از قبل آماده نمایید و آن را با خامه به اصطلاح آستر‌کشی کنید و به مدت چند ساعت در یخچال استراحت دهید..سطح کار را با میزان مناسبی از پودر‌قند پوشش دهید و خمیر را روی این سطح به کمک وردنه به اندازه سطح کیک باز کنید.به کمک وردنه خمیر را به سطح کیک منتقل کنید و به کمک اتو‌ی فوندانت شروع به صاف کردن سطح خمیر کنید.به کمک پیتزا‌بر یا غلتک برش خمیر قسمت‌های اضافی خمیر را از آن جدا کنید. در حال حاضر کیک شما برای مرحله بعدی تزیین آماده است و می توانید از چاپ فوندانت برای تزئین سطح فوندانت استفاده کنید و به آن طرح دلخواه خود را بدهید.     

 

   

قیمت این محصول 40000 تومان

قیمت : 40,000  تومان

  خرید کالا


ادامه مطلب ...

سیلندر ادویه

  خرید کالا


ادامه مطلب ...